Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.

Обмін та повернення товару належної якості 

У кожного споживача  є законна можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов:

  • не влаштовує розмір,

  • фасон,
  • колір,
  • форма,
  • габарити,
  • інші підстави, за якими покупка не може бути використана за призначенням.

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі Закон) передбачено,  що обмін товару належної якості провадиться, якщо він:

  • товар не був у експлуатації та на ньому відсутні сліди використання, відколи, подряпини, потертості тощо;
  • збережено його товарний вигляд,
  • збережені усі супровідні документи, які йшли у комплекті с товаром і документ, який підтверджує оплату;
  • збережено його споживчі властивості;
  • збережені всі пломби та ярлики, інструкції і заводське маркування;
  • збережена в цілісності упаковка товару і всі її компоненти;

Наступною обов’язковою умовою для того, щоб обміняти товар належної якості є наявність розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром. Наявність чеку є  доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.

Споживач має право на обмін товару протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Тому слід бути уважними і не пропустити зазначений термін.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж (продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару).

Звертаємо Вашу увагу, що Закон гарантує Вам можливість не лише обміняти товар, а й повернути його.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Кошти, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.

Однак, слід зазначити, що не всі товари Ви можете обміняти та повернути. Існує перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» і до нього віднесено:

  • продовольчі товари;
  • лікарські препарати та засоби;
  • предмети сангігієни;
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір,
  • корсетні товари;
  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • пір’яно-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • апарати для гоління, помазки для гоління;
  • розчіски, гребенці та щітки масажні;
  • сурдини (для духових музичних інструментів);
  • скрипічні підборіддя;
  • рукавички;
  • тканини;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • килимові вироби метражні;
  • білизна натільна, білизна постільна,
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • друковані видання;
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Отже, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень, тощо. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, в своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням, і супроводжуючими документами.

Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу: daddystoreua@gmail.com.

Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 9:00 до 20:00 в робочі дні, з 10:00 до 18:00 в вихідні дні:

  • +38 (067) -124-38-98
  • +38 (063) -624-38-98
  • +38 (066) -124-38-98

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:

  1. Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення чи написати на електронну пошту з фото товару та чеками.
  2. Написати заяву на повернення.
  3. Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.Товар разом із чеком отриманим від Продавця має бути повернено Покупцем до офлайн-магазину в якому цей Товар був придбаний.
  4. Принести товар із не пошкодженим пакуванням, в тому вигляді, в якому він був придбаний. Товар, який обмінюється/повертається ОБОВ’ЯЗКОВО має відповідати умовам вказаним Продавцем для повернення та обміну товару належної якості.
  5. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
  6. При обміні/поверненні товару належної якості чек, наданий Покупцеві при оплаті товару залишається у Продавця та поверненню не підлягає.
  • Адреса магазина: місто Київ , вулиця Спаська 35, 04070.

Повернення коштів відбувається:

  • Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.
  • готівкою в офлайн-магазині за умови особистої присутності Покупця та придбання товару за готівку.

Товар придбаний через перевізника «НОВА ПОШТА» може бути повернуто ТІЛЬКИ через перевізника «НОВА ПОШТА»

 

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»:

  1. Зателефонувати нам за вказаними на сайті контактами і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну поштову адресу та реквізити для відправлення товару
  2. Написати заяву на повернення.
  3. Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
  4. Товар, який відправляється ОБОВ’ЯЗКОВО має відповідати умовам вказаним Продавцем для повернення та обміну товару належної якості.

Товар придбаний через перевізника «НОВА ПОШТА» може бути повернуто ТІЛЬКИ через перевізника «НОВА ПОШТА»

 

Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.

При даному методі повернення товарів належної якості. 

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень в момент отримання.

Хто платить за повернення товару замовленного з доставкою через компанію перевізника:

  • Продавець бере на себе зобов’язання з оплати вартості послуг перевізника з повернення/обміну товару лише у випадку порушень з його боку умов замовлення та відправлення Покупцеві некомплектного товару, товару з механічними пошкодженнями або відправлення товару інакшого ніж у замовленні Покупця кольору, асортименту, розміру за умови огляду цього товару Покупцем в момент отримання та повідомлення продавця.
  • Повернення товару належної якості відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця. Продавець не компенсує вартість доставки товару до Покупця, якщо товар, який придбав Покупець повністю відповідає його замовленню (вид товару, його колір, товар комплектний тощо).

Повернення товару неналежної якості:

Згідно ст.8 до Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим Сервісним Центром (магазин «DaddyStore», м. Київ , вул.Спаська 35, 04070) , в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Відповідно до п.4 ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.